-    تیم کوک اجازه به خدمت‌گرفتن 1000 نفر از کارمندان اپل را به زادسکی برای فعالیت بر روی پروژه خودروی اپل داده است. تیم وی حالا در یک ساختمان مخفی نزدیک مقر اپل در کوپرتینو فعالیت می‌کند.

- زادسکی سفرهایی را به اتریش داشته که گفته می‌شود به پروژه خودروی گوگل و دیدار از یک کارخانه تولید خودرو مربوط بوده است.

- وی سابقه حضور در صنعت خودرو را دارد. اولین شغل وی در فورد بود و از سال 1996 تا 1999 به عنوان یک مهندس در آنجا به فعالیت پرداخت.

- وی سال 1999 به اپل پیوست و کار خود را بر روی آیپاد آغاز کرد. تصویر زیر یکی از پتنت های زادسکی برای آیپاد است که ظاهر نخستین نسل این گجت را نمایش می‌دهد.



- بعد از فعالیت بر روی آیپاد، زادسکی به آیفون علاقمند شد. تصویر زیر یکی از پتنت های وی است که با توضیح «یک دستگاه دستی الکترونیکی وایرلسی» شباهت کاملی به نسل اول آیفون دارد.



- نام وی در دیگر پتنت های جالب توجه نیز دیده می‌شود. به عنوان مثال یک سیستم شارژ وایرلسی برای آیفون و یک سیستم فیدبک لمسی برای دستگاه‌های الکترونیکی.

- امضای این مهندس اپل در زیر قرارداد سال 2010 اپل و همکاری با کمپانی LiquidMetal نیز دیده می‌شود. این کمپانی موفق به تولید یک آلیاژ فلزی شده که مانند پلاستیک قابلیت شکل گرفتن دارد. حدود یک سال پیش گروهی متشکل از کارمندان اپل و لیکوئیدمتال پتنت های مربوط به این تکنولوژی برای استفاده در صفحه نمایش‌ها ثبت کردند، اما به گفته بلومبرگ، ماده تولیدی لیکوئیدمتال نتوانست در هیچ کدام از محصولات اپل حضور پیدا کند.

- وی از روز اول بر روی آیفون و آیپد کار می‌کرده است. در صفحه پروفایل لینکدین زادسکی نوشته شده است: «در اپل توانستم در تولید و رهبری تیم اولین آیپد، اولین آیفون، آیفون‌ها و آیپادها بعدی و همچنین بسیاری از لوازم جانبی اپل فعالیت داشته باشم.»

- تا سال 2011 زادسکی گزارش کار خود را به باب منسفیلد و از سال 2013 به جانی آیو، رییس بخش طراحی اپل ارائه می‌کند.

- زادسکی در سال 1995 مدرک لیسانس خود را در رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه برکلی دریافت کرد و سپس برای مدرک فوق لیسانس همین رشته راهی استنفورد شد.

- وی در «هیئت خارجی مشورتی مهندسی مکانیک برکلی» نیز حضور دارد. این هیئت به تیم مهندسی مکانیک برکلی مشاوره می‌دهد.