۱_ اپ Learning English :

این اپلیکیشن همه چیز رو برای یادگیری زبان انگلیسی توی یک پک داره! خوندن، دستور زبان، نوشتن مقاله، نکاتی که برای درس خوندن در خارج از کشور باید بدونید و…هر چیزی که میتونید توی یه کلاس رسمی زبان یاد بگیرید رو از توی گوشی موبایلتون بخونید!

لینک دانلود از گوگل پلی

۲_اپ Learning Spanish With babble.com :

هم بازیه، هم نوشتن، خوندن، و فهمیدن!

این اپلیکیشن مجانی نه تنها دستور زبان اسپانیایی رو بهتون یاد میده، بلکه تمرینی برای تلفظ صحیح، و بالا بردن مهارت های شنیداری هم هست. این مجموعه شامل دایره لغات مبتدی و پیشرفته است، تا گام به گام با شما جلو بیاد. حتی قابلیت اجرا روی تبلت رو هم داره.

Babble.com این اپلیکیشن رو برای خیلی از زبان ها به غیر از اسپانیایی، مثل فرانسه، ایتالیایی، سوئدی، آلمانی، انگلیسی و…کلی زبان دیگه داره.

لینک دانلود از کافه بازار

لینک دانلود از گوگل پلی

۳_اپ Learn French With busuu.com :

Busuu.com یکی از شبکه های یادگیری زبانه، که اپلیکیشنی با دایره وسیعی از لغات، و کلی موضوع جالب که حوصله تون رو سر نمی بره منشتر کرده. یادگیری به صورت صوتی داره و هر بار بهتون تکلیف میده. شما این تکالیف رو براشون می فرسیتد تا توسط معلم هایی که اون زبان، زبان مادری شون هست، ارزیابی بشه. خیلی جالبه، نه؟

Busuu.com هم این اپلیکیشن رو نه فقط برای زبان فرانسه، که برای کلی زبان مختلف درست کرده.

لینک دانلود از کافه بازار

لینک دانلود از گوگل پلی

۴_اپ Play And Learn :

هم بازی کنید، هم یاد بگیرید!

این اپلیکیشن جالب شما رو با زمان توی رقابت میندازه تا بتونید یه زبان جدید یاد بگیرید. باید بتونید توی کمترین زمان، بیشترین کلمه رو از لا به لای حروف به هم ریخته ای که می بینید پیدا کنید. کلماتی مثل رنگ ها، اعداد، فورم ها، حیوون ها، و شماره های لاتین رو توی سه زبان (انگلیسی، فرانسه و آلمانی) یاد بگیرید!

لینک دانلود از گوگل پلی

۵_اپ Duolingo: Learn Languages For Free :

با استفاده از این اپلیکیشن شما میتونید زبان های اسپانیایی، فرانسه، آلمانی، پرتغالی، ایتالیایی، و انگلیسی رو به راحتی یاد بگیرید. این اپلیکیشن مثل بقیه ی اپ هایی که معرفی کردیم رایگانه و قراره که همیشه رایگان بمونه! برای همین میتونید به عنوان یه مدرس حرفه ای که همه جا باهاتون هست روش حساب کنید. با اینکه کیفیت آموزش مطالبی که یاد میده بالاست، با این حال محیط جذابی داره که حوصله تون رو سر نمی بره!

لینک دانلود از کافه بازار

لینک دانلود از گوگل پلی