این ویروس توسط آنتی ویروس های ESET Nod32 و Kasper Sky شناسایی شده و پاکسازی می شود ولی پوشه ها را به حالت قبلی خود باز نمی گرداند.

ظاهرا برنامه ای برای از بین بردن اثرات این ویروس روی فولدرها وجود ندارد.البته تعدادی برنامه معرفی شده که شخصا انها را تست کردم و کارایی نداشتند.

برای اینکه بتوانید پوشه هایی را که بصورت Super Hiden در آمده اند را به حالت عادی در آورید دستور ذیل را از run اجرا کنید :

attrib -h -s  C:\X

همانطور که می بینید بعد از دستور مربوطه بایستی مسیر پوشه مخفی شده را وارد کنید برای مثال در بالا دستور بر روی پوشه ای به نام X در مسیر درایو C اعمال می شود.همچنین می توانید تمامی فولدرهای زیرمجموعه فولدر اصلی را هم به همین ترتیب به حالت اولیه باز گردانید.

البته مدت زمان رفع اثر از تمامی پوشه ها بستگی به تعداد پوشه هایی دارد که شما بعد از آلوده شدن سیستم آنها را باز کرده اید.

روش دیگر اینست که با توجه به اینکه این ویروس روی فایل ها اثر نمی گذارد بعد از اینکه پوشه های آلوده شده را بصورت عکس بالا قابل رویت کردید می توانید تمامی فایل های داخل پوشه ها به یک پوشه جدید انتقال داده و پوشه های آلوده که حالا خالی از هرگونه اطلاعات شده اند را پاک کنید.

البته این ویروس جدید نیست ولی با توجه به اینکه هارد اکسترنال بنده همین امروز به این مورد دچار شد و برای رفع این مورد تلاش زیادی کردم لازم دیدم این مطالب رو در اختیار شما عزیزان هم قرار دهم.

موفق باشید.